luni, 1 martie 2010

Tort de Martisor



Ingrediente:

- 1 blat de tort
Pentru crema:

- 250 g zahar

- 3 oua
- 1 lingurita faina
- 3 linguri lapte

- 4 linguri cu varf de cacao
- 250 g unt

Pentru glazura:
- 14 linguri zahar praf

- 3 linguri cacao

- 3 linguri ulei

- 5 linguri apa fierbinte


Mod de preparare


Am mixat ouale intregi cu zaharul, apoi am adaugat: faina, laptele, cacaou si am amestecat bine. Am fiert crema pe baie de aburi pana s-a ingrosat ca si o budinca, apoi am lasat crema sa se raceasca bine.
Untul, care trebuie sa fie la temperatura camerei, l-am mixat putin apoi am inceput sa adaug cate o lingura din crema racita pana am incorporat toata crema. A rezultat o crema gustoasa si suficient de tare pentru a putea umple blatul de tort imediat. Blatul de tort l-am taiat in 3 parti si l-am umplut cu crema de ciocolata. Am ornat cu glazura rece: zaharul pudra se amesteca cu uleiul si cacaou, apoi se pune apa fierbine, se amesteca bine pentru a se omogeniza si se toarna glazura peste tort.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu