vineri, 5 martie 2010

Melci cu ciocolata


Ingrediente:
- 600 g faina

- 1 cub drojdie
- 1 lingurita sare
- 2 lingurite zahar

- lapte ( aproximativ 2 cani )

- 50 ml ulei

- 1 ou

Pentru umplutura:
- 200 g ciocolata de menaj
- 4 linguri de zahar

- putin ulei pentru uns

Sirop:
- 1 cana lapte
- 2 linguri zahar


Mod de preparare

Am pus drojdia pentru dizolvare intr-o cana de lapte caldut in care am amestecat 2 lingurite de zahar. Apoi am framantat aluatul din: faina, drojdia, sarea, uleiul, oul si restul de lapte. Am lasat aluatul la crescut 1 ora. Am impartit aluatul in 4 parti egale, am intins o parte din aluat sub forma dreptunghiulara, am uns cu putin ulei si am presarat 1/4 din ciocolata data pe razatoarea mare amestecata cu 4 linguri de zahar.



Am rulat sul si am taiat bucati de 2-3 cm.



Am copt melcii in tava tapetata cu hartie de copt.
Cand s-au rumenit melcii, am pus peste fiecare o lingura de lapte cu zahar si am mai lasat la copt inca 5 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu