vineri, 9 aprilie 2010

Tort usor de visine


Iata un tort de fructe, putin acrisor si foarte cremos, care se potriveste de minune pe post de desert dupa o masa copioasa.

Ingrediente:

  • un blat de tort
  • un borcan mare de compot de visine
  • 400 ml frisca
  • 250 g iaurt de visine
Pentru ornat:
  • 100 ml frisca
  • 2 linguri iaurt simplu
  • cateva boabe de visine
Crema este foarte delicioasa si se prepara simplu de tot: se mixeaza frisca, apoi se adauga iaurtul de fructe. Mixam in continuare pana rezulta o crema foarte tare. Se adauga si visinele ( fara samburi ) si se mixeaza pana la omogenizare. Visinele se vor zdrobi si vor ramane doar cateva bucati mai mici de visine foarte apetisante...


Blatul l-am taiat in 3 parti, am insiropat primul blat cu cateva linguri de suc de visine din compot, a urmat jumatate din crema de visine, apoi blatul al doilea, sirop de visine, cealalta jumatate de crema si ultimul blat.


Pentru ornat: am mixat 100 ml frisca cu 2 linguri de iaurt simplu, rezultatul : o crema destul de tare pentru a putea imbraca tortul.


Am mai folosit si cateva boabe de visine ( tot din compot).

O imagine mai putin reusita cu sectiunea, insa am o scuza: a fost ultima feliuta din tort...asa de repede s-a terminat.


La vara am sa incerc tortul si cu visine proaspete, sunt curioasa de rezultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu