sâmbătă, 29 mai 2010

Inghetata de capsuni




Avem nevoie de:
  • 500 g capsuni
  • 4 albusuri
  • 20 linguri zahar
  • 1 lingurita sare de lamaie
  • 100 ml frisca
Albusurile le-am mixat pana s-a format o spuma tare, am adaugat zaharul, prima data 5 linguri, am mixat pana s-a topit zaharul, apoi alte 5 linguri, mixat bine, inca 5 linguri de zahar si ultimele 5. Impreuna cu ultimele 5 linguri de zahar am adaugat si sarea de lamaie si fructele taiate marunt. Am mixat bine pana s-a topit tot zaharul si fructele s-au zdrobit.
La final, am adaugat frisca si am mai mixat putin, pana s-a ingrosat spuma.
Spuma pentru inghetata am portionat-o in caserole si am lasat la congelator cateva ore.
Nu este nevoie sa amestecam inghetata, oricum, rezultatul este o inghetata foarte fina si cremoasa, aceasta este parerea persoanelor care au consumat inghetata "beton" ... eu doar execut lucrarea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu