duminică, 13 iunie 2010

Salata de conopida


Ingrediente:
  • o conopida ( am folosit una de 1 kg )
  • maioneza
  • sare, piper
  • 1 ceapa mica
  • 3-4 catei de usturoi
Conopida se desface bucatele si se fierbe in apa cu putina sare. Pentru a evita mirosul neplacut de conopida fiarta ( mie nu imi place ) se adauga si cateva linguri de lapte in apa in care se fierbe conopida.
Dupa ce sunt fierte bine, se strecoara bucatelele de conopida si se lasa la racit pana se pregateste maioneza.
Pentru maioneza am folosit : 1 galbenus de ou, 1 lingurita mustar dulce si 1 ceasca ulei.
Se zdrobeste conopida fiarta si racita cu ajutorul unei furculite, se adauga ceapa si usturoiul date pe razatoarea mica, maioneza, sare si piper dupa gust si se mixeaza bine pana se obtine o salata cremoasa ( eu am folosit blenderul pentru aceasta operatiune ).
Se serveste cu paine, alaturi de rosii, ardei, castraveti.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Maria multumesc tare mult pentru vot. Cu ce nume esti inscrisa in concurs ca sa te pot vota si eu? Ai votul meu zilnic asigurat, Bafta sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Corina !
    Sunt inscrisa cu "sandwich cu piept de pui " si ma numesc Bilc Maria.

    RăspundețiȘtergere