vineri, 12 martie 2010

Pasta de rahat



Primele mele ornamente pentru torturi le-am realizat din rahat. Ideea este de pe blogul http://torturilelissei.blogspot.com
In doar cateva minute si cu foarte putin efort obtinem o pasta colorata ( fara sa folosim coloranti ) din care putem modela figurine, flori sau decupa diverse forme.

Ingrediente:

- rahat
- zahar praf

Mod de preparare


Am ales cubulete de rahat de aceeasi culoare, am taiat cubuletele in bucati mai mici pe care le-am pus intr-un bol si le-am pus la microunde 30 de secunde.
Am inceput sa adaug zaharul pudra, am amestecat cu o lingura si cand pasta a devenit mai tare, am inceput sa framant cu mana, adaugand zahar pudra pana am obtinut un aluat care nu se mai lipea de maini. Apoi se poate incepe modelarea.

Pentru o cutie de 400 g rahat am avut nevoie de 4 portii de zahar praf macinate cu rasnita de cafea.
Pasta astfel obtinuta se poate pastra in frigider invelita in folie alimentara. Se va intari si inainte de folosire se incalzeste cateva secunde la microunde.
Culorile au iesit destul de frumoase, insa pasta nu este la fel de lucioasa ca si pasta de lapte praf.



Un comentariu: