joi, 3 iunie 2010

Pizza 5 Colturi


Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand mi se face foame si ma gandesc ca : "oare ce as manca ?" primul lucru de care imi amintesc este : pizza.
De obicei pregatesc pizza de casa, dar daca vine vorba de comandat pizza ( cam rar, la preturile astea ! ), preferata mea este Pizza 5 Colturi.


Cel mai mult imi place pizza BIG ( bineinteles ) care are 1300 g si aleg urmatoarele 2 sortimente:
  • pizza provinciale, care contine : suc roşii, mozzarella, ciuperci, şuncă, costiţă, porumb ;
  • pizza 5 colturi : suc roşii, mozzarella, ciuperci, şuncă, salam, măsline, porumb.
Oricat de mult as incerca, niciodata pizza de casa nu va avea acelasi gust ca si pizza de la pizzerie, secretul lor : folosesc ingrediente de calitate aduse din Italia ( asta am aflat de la cunostintele care lucreaza acolo ).
Gata, ca deja mi s-a facut pofta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu