luni, 5 aprilie 2010

Fursecuri simple cu glazura de ciocolata


Ingrediente:
  • 5 oua
  • 15 linguri untura topita
  • 1 cana zahar
  • 1 lingura amoniac
  • 1 lingurita coaja rasa de lamaie
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • faina
Mod de preparare

Ouale se mixeaza cu zaharul, apoi se adauga pe rand cele 15 linguri de untura topita, se amesteca bine. Urmeaza amoniacul stins cu putina zeama de lamaie, esenta de vanilie, coaja rasa de lamaie si faina. Se framanta aluatul adaugand faina putin cate putin pana se obtine un aluat mai tare care se poate modela. Am folosit aproximativ 600-700 g faina.
Se intinde aluatul de grosimea unui deget si se decupeaza formele.
Eu am facut bilute mici cu mana, oricum cresc frumos in timpul coacerii.
Se coc fursecurile la foc mediu pana incep sa se rumeneasca.
Am ornat fursecurile cu glazura de ciocolata.
Aceste fursecuri sunt foarte fragede, aromate de la vanilie si lamaie si se pot pastra o perioada mai lunga de timp.



2 comentarii:

  1. Eu am facut cu unt in loc de untura dar a iesit asa de bun
    si le-am cufundat in ciocolata total
    dar nu ma satur de ele
    se intareste glazura si ori sa le mananci
    mi-au8 iesti multe si bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ! Ma bucur ca iti place reteta aceasta, fursecurile acestea se fac foarte repede si usor, dar se consuma la fel de repede :) Mersi pentru vizita pe blog !

    RăspundețiȘtergere