miercuri, 10 februarie 2010

Ficatei de pui cu sos



Ingrediente:
- o tavita ficatei de pui ( 500 g )
- o ceapa mare
- jumatate de cana de bulion
-jumatate de borcan ghiveci de legume
- 3 catei de usturoi
- sare, piper, delikat
- ulei pentru prajit
- o lingura faina

Mod de preparare

Am spalat ficateii de pui in mai multe ape, pana cand apa a ramas curata. Am taiat ficateii in bucati potrivit de mari. Am pus ficateii in lapte pentru jumatate de ora, astfel ficateii vor fi foarte curati si vor ramane foarte moi dupa preparare,
Dupa ce am pregatit ficateii de pui, am pus ceapa taiata marunt la calit in putin ulei. Dupa ce s-a calit ceapa am adaugat ficateii, bulionul, ghiveciul de legume ( contine ceapa, rosii si ardei ) si o cana de apa. Am lasat la fiarba pana ce s-au facut ficateii, apoi am adaugat condimentele si usturoiul tocat si am ingrosat cu faina amestecata cu putina apa. Am mai lasat sa dea un clocot si sunt gata ficateii cu sos.
Foarte deliciosi alaturi de pireu de cartofi si muraturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu