luni, 5 aprilie 2010

Garnitura de legume



Ingrediente:
  • 4 cartofi mari
  • 1 morcov mare
  • 100 g mazare verde
  • 50 g unt
  • sare
  • vegeta
Mod de preparare

Se curata cartofii si morcovul, cartofii se taie cubulete iar morcovul rondele si se pun la fiert in apa si putina sare. Se lasa la fiert pana incepe sa fiarba, se spumeaza si se adauga mazarea. Eu am folosit mazare congelata, dar se poate folosi la fel de bine si mazare proaspata.
Se lasa la fiert la foc mic pana sunt gata legumele.
Untul l-am topit in cuptorul cu microunde si l-am adaugat peste legumele fierte si strecurate.
Am amestecat si am potrivit gustul cu putina vegeta.
Am amestecat cam energic, asa ca s-au zdrobit cartofii, dar a fost foarte buna combinatia cartofi-morcovi-mazare.
Ingredientele se pun in functie de cate portii doriti sa obtineti, cantitatile de mai sus sunt pentru 4 portii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu