miercuri, 5 mai 2010

Salata de ciuperci cu marar


Ingrediente:
  • 1 borcan de ciuperci
  • 3-4 catei de usturoi
  • 400 g smantana
  • sare, piper
  • 1 legatura marar
Pentru maioneza:
  • 1 galbenus de ou
  • 1 ceasca ulei
  • 1 lingura mustar
Ciupercile le-am spalat si le-am fiert in apa curata 15-20 de minute, alta data am folosit ciuperci proaspete pe care le-am curatat, le-am taiat felii si le-am fiert in apa pana s-au inmuiat.
Intre timp am preparat maioneza din : galbenus, mustar si ulei.


Am scurs ciupercile, le-am lasat sa se raceasca, apoi le-am tocat marunt.
Maioneza am amestecat-o cu smantana, apoi am adaugat si ciupercile,usturoiul tocat marunt, sare, piper dupa gust si mararul tocat marunt.
Am lasat salata la frigider 30 de minute apoi am servit cu paine prajita.

O salata aromata si racoritoare pentru zilele mai calduroase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu