luni, 10 mai 2010

Mazare verde cu carne de porc


Ingrediente:
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 500 g carne de porc
  • mazare verde
  • 1 legatura marar
  • 2 linguri pasta de tomate
  • sare, piper
  • ulei pentru prajit
  • 1 lingura faina
  • 1 cana de apa
Carnea taiata cubulete am prajit-o in putin ulei pana s-a rumenit frumos pe toate partile.

Ceapa tocata marunt am calit-o putin, am adaugat bucatile de carne prajita cu tot cu uleiul in care s-au prajit, morcovul taiat cubulete, mazarea (am folosit 1 cana de mazare congelata), pasta de tomate, 1 cana de apa, sare si piper dupa gust.



Am lasat mancarea sa fiarba la foc mic pana s-au fiert legumele si la final am ingrosat cu 1 lingura de faina amestecata cu putina apa.
Am mai lasat sa dea cateva clocote si am adaugat mararul proaspat tocat marunt.


Pofta buna!


Un comentariu: