marți, 28 iunie 2011

Torturi 28-30 iunie









Pentru cele 2 torturi mai mici am folosit :
  • 400 g piscoturi de sampanie
  • 800 ml lapte
  • 8 linguri zahar
  • 2 plicuri budinca de vanilie
  • 800 ml frisca lichida
  • 1 plic gelatina
  • esenta de vanilie
  • 2 linguri cafea ness
  • visine
Budinca de vanilie se prepara conform instructiunilor de pe ambalaj. Se lasa la racit si apoi se mixeaza cu 800 ml frisca lichida. Se adauga 1 plic de gelatina hidratata in 100 ml apa rece si topita la microunde.

Crema obtinuta am impartit-o in 2, in jumatate am adaugat 2 linguri de cafea solubila ness, in cealalta fumatate am adagat esenta de vanilie si visine proaspete.

Pentru tortul cu crema de ness, am insiropat piscoturile cu cafea tare de la aparat, iar pentru tortul cu crema de vanilie si visine am folosit sucul de la un compot.

Celelalte 2 torturi sunt cu crema de zmeura : frisca lichida + dulceata de zmeura + iaurt de zmeura si ornate cu zmeura proaspata.

Ornamentele sunt din pasta de lapte praf.

O felie din toate cele 3 torturi, foarte, foarte bune si gustoase !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu