duminică, 21 februarie 2010

Aperitive asortate

Aperitivele nu pot lipsi de la niciun eveniment.
Aperitivele mele favorite sunt urmatoarele:


Oua umplute.


Se fierb ouale 20 de minute, se curata si se taie in doua. Galbenusurile le-am trecut printr-o sita, am amestecat galbenusurile cu cateva linguri de maioneza, sare si am umplut jumatatile de albusuri cu pasta obtinuta. Am ornat cu maioneza, ardei rosu si patrunjel proaspat.

Rosii umplute cu branza.

Am mixat branza proaspata de vaci cu : jumatate de tub de branza topita, marar tocat marunt si am condimentat cu sare si piper.

Masline


Oua umplute, cascaval feliat si pastrama afumata feliata.

Rosii umplute cu crema de branza si cascaval feliat.


Snitele si chiftele


Rulada de cascaval, rulada de sunca presata ( am umplut feliile de sunca presata cu crema de branza "korozott" ) si snitele.

Salata de ciuperci.

Am folosit ciuperci proaspete pe care le-am curatat, le-am taiat bucati mai mari si le-am fiert in apa cu putina sare. Apoi le-am tocat marunt si le-am amestecat cu maioneza, usturoi pisat. Am condimentat cu sare si piper.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu