joi, 18 februarie 2010

Rulada de cascaval



Ingrediente:
- 300 g cascaval
- 100 g unt
- sare, piper

Umplutura:
- 500 g branza dulce de vaci
- 1/2 ardei gras rosu
- 1/2 ardei gras verde
- 100 g sunca presata
- piper

Mod de preparare

Am ras cascavalul pe razatoarea mica, am adaugat putina sare si untul taiat cubulete mici si am framantat cu mana un aluat maleabil.



Pentru umplutura: am taiat marunt ardeii si sunca presata, branza am condimentat-o cu sare si piper si am mixat-o bine. Apoi am adaugat ardeii si sunca si am amestecat bine cu o lingura de lemn.




Aluatul obtinut din cascaval l-am intins pe o folie alimentara sub forma dreptunghiulara, grosimea era aproximativ de 0,5 cm. Cel mai bine am putut intinde cu mana, am incercat si cu sucitorul dar s-a lipit aluatul.
Peste acest aluat am intins cu lingura compozitia de branza, am rulat cu ajutorul foliei si am pus rulada de cascaval in frigider pana la momentul servirii. Eu am lasat rulada la frigider pana a doua zi, cand am putut sa o tai felii cu ajutorul unui cutit umezit.


Rulada de cascaval este un aperitiv foarte gustos si arata nemaipomenit de bine!


Reteta am gasit-o pe urmatorul site:

http://gourmandine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu