sâmbătă, 22 mai 2010

Tort cu crema de ciocolata




Anul acesta, in data de 24 mai, am sarbatorit 2 ani de casatorie fericita.
Cu ocazia acestei sarbatori, am facut un tort de ciocolata simplu, rapid, dar si tare gustos.

Ingrediente:
Pentru crema:
  • 350 ml frisca
  • 150 ml lapte
  • 1 plic Creme Ole de ciocolata
Pentru sirop:
  • 1/2 cana apa
  • 4 linguri de zahar
Pentru ornat:
  • 100 g ciocolata cu lapte
  • 50 ml frisca
  • 50 g unt
Blatul de tort l-am taiat in 3 parti, am insiropat fiecare parte si am umplut foile cu urmatoarea crema: crema Ole de ciocolata am amestecat-o cu frisca si laptele si am mixat putin, pana s-a legat crema. Nu trebuie mixat foarte mult deoarece se va intari crema prea tare si nu se va mai putea intinde.
Pentru glazura de ciocolata: frisca, untul si ciocolata le-am topit pe baie de apa.
Am lasat glazura sa se raceasca vreo 10 minute, pana a ajuns la consistenta dorita, adica sa o pot turna peste tort, dar sa nu fie nici prea lichida, nici prea groasa.
Am ornat tortul cu inimioare decupata din pasta de rahat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu