marți, 23 martie 2010

Tocanita din carne de porc


Ingrediente:

- 500 g pulpa de porc
- 2 cepe mari
- 1 morcov
- 4 ciuperci
- 3 catei de usturoi
- 200 ml bulion
- 2 foi de dafin
- sare, piper
- oregano
- cimbru
- marar
- 1 lingurita boia dulce
- chilli
- ulei pentru prajit
- 1 lingura faina

Mod de preparare


Carnea am taiat-o cubulete si am prajit-o in ulei cateva minute, pana si-a schimbat culoarea.


Am scos carnea cu ajutorul unei spumiere si in acelas ulei am calit: ceapa taiata cubulete, ciupercile taiate si morcovul ras pe razatoarea mare.


Am pus intr-o oala carnea si legumele calite, am adaugat bulionul, 1 lingurita de boia, usturoiul pisat, foile de dafin si condimentele, toate dupa gust: sare, piper, cimbru, marar, chilli si o cana mare de apa. Am lasat sosul sa fiarba pana s-a fiert carnea, suplimentand cu apa. La final am ingrosat sosul cu o lingura de faina amestecata cu putina apa si am mai condimentat tocanita.

Am servit alaturi de pireu de cartofi si muraturi.
Foarte buna a iesit tocanita din carne de porc, mai condimentata, asa cum ne place noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu