luni, 1 februarie 2010

Prajitura cu mere



Ingrediente blat :
- 600 g faina
- 1 plic praf de copt
- 1 cana lapte
- 1 lingurita sare
- 1 lingurita zahar
- 100 ml ulei
- 1 ou

Umplutura:
- 1,5 kg mere
- 1 cana zahar
- 100 g gris
- 1 lingurita scortisoara

- 1 ou pentru uns prajitura

Mod de preparare


Din faina cernuta, praful de copt stins cu suc de lamaie, 1 ou, sare, o lingurita zahar si ulei am framantat un aluat elastic care l-am lasat la dospit aproximativ o ora.

Intre timp am curatat merele, le-am dat pe razatoarea mare, apoi le-am amestecat cu : grisul, zaharul si scortisoara.
Aluatul l-am impartit in doua parti, am intins un blat si l-am asezat in tava unsa cu untura. Peste aluat am pus amestecul de mere stors bine de zeama si am asezat celalalt blat. Am uns prajitura cu ou batut si am impuns-o cu furculita pentru a creste uniform in timpul coacerii.
Am lasat prajitura cu mere la copt aproximativ o ora la foc mic.
Peste prajitura racita am presarat zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu