miercuri, 10 februarie 2010

Pulpe de pui cu usturoi



Ingrediente:
- o tavita pulpe de pui ( 600 - 700 g )
- 3 catei de usturoi
- 2 linguri de untura
- sare
- piper
- condimente pentru pui


Mod de preparare

Am spalat carnea si am sters pulpele de pui cu un prosop de bucatarie. Cu ajutorul unui cutit cu varful foarte ascutit am facut mici taieturi in carne unde am asezat feliile de usturoi.

Intr-o tava am pus 2 linguri de untura si am asezat pulpele de pui impanate cu usturoi si condimentate cu sare, piper si condimente pentru pui.

Am lasat pulpele la cuptor exact 60 de minute, timp in care le-am stropit de mai multe ori cu untura in care s-au prajit. Am lasat asa de mult tava la cuptor deoarece am vrut sa se rumeneasca mai tare pulpele, asa am avut pofta sa mananc pulpe de pui crocante.

Am servit pulpele de pui cu usturoi alaturi de pireu de cartofi si gogosari murati. Au fost tare gustosi si aromati.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu