marți, 2 martie 2010

Mamaliguta cu branza si smantana




Ingrediente (pentru 2 portii) :

- 1 l apa

- 1 cescuta faina de malai
- sare
- piper
- 100 g cas ( sau telemea, branza de burduf etc. )
- 100 g smantana

Mod de preparare

Am pus apa la fiert cu putina sare, apoi am adaugat faina de malai si am fiert mamaliga. La final am adaugat si putin piper.
Intr-un bol am asezat: un strat de mamaliguta fierbinte, un strat de cas ras pe razatoarea mare, iar mamaliguta, apoi cas, si tot asa pana s-a umplut bolul. Din aceste cantitati mi-au iesit 2 portii. Am lasat mamaliga la racit 1 ora, dupa care am rasturnat formele pe farfurii si am servit mamaliguta cu branza cu multa smantana.
Alta data am pus si cate un rand de carnat afumat taiat felii subtiri, sau slanina afumata taiata cubulete si prajita. Acum am avut pofta de varianta simpla.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu