luni, 31 mai 2010

Tort cu crema de cirese


Tortul acesta a fost cadou pentru Mama, care in data de 30 Mai, si-a sarbatorit ziua de nastere.

Cu aceasta ocazie, ii urez Mamei mele multa sanatate, fericire si tot binele din lume.

LA MULTI ANI !

Revenind la tort, avem nevoie de:

  • un blat de tort
  • 1 borcan mare de cirese din compot
  • 400 ml frisca
  • 1 iaurt mic de cirese
  • 3 linguri de zahar
  • 100 ml frisca pentru ornat
Blatul l-am taiat in 3 parti, frisca am mixat-o impreuna cu iaurtul pana am obtinut o crema destul de tare. Atentie la cantitatea de iaurt, daca se foloseste prea mult iaurt, crema se intareste prea tare si nu se mai poate intinde.
Am asezat prima parte din blat pe un platou pentru tort si am insiropat blatul cu 1/2 cana suc din compot indulcit cu 3 linguri de zahar, de fapt am folosit jumatate din sirop.
Am pus jumatate din crema de frisca, peste crema am pus jumatate din ciresele scurse, am apasat bine ciresele , blatul 2 insiropat cu cealalta jumatate de sirop, crema de frisca, cirese si ultima parte a blatului.


Am ornat tortul cu frisca si cateva boabe de cirese.


Abia astept sa incerc acest tort si cu cirese proaspete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu