joi, 28 ianuarie 2010

Ciorba de fasole verde




Ingrediente:
- 1 ceapa
- 1 morcov
-1 pastarnac
-1 radacina de patrunjel
- 1/4 radacina de telina
- 1 cartof
- 100 ml bulion
- 1/2 borcan de fasole verde
- 1 galbenus
- 2 linguri smantana
- 3 catei de usturoi
- 50 g orez
- cateva frunze de patrunjel
- sare
- piper


Mod de preparare


Am pus la fiert 5 litri de apa. Intre timp am curatat verdeturile, ceapa am tocat-o marunt, morcovul, pastarnacul, cartoful, radacina de patrunjel si telina le-am dat pe razatoarea mare. Cand apa a inceput sa fiarba am adaugat: ceapa tocata, verdeturile, fasolea verde, bulionul, sare si piper. Am lasat sa fiarba pana ce s-au fiert toate verdeturile, apoi am adaugat orezul si am mai lasat ciorba pe foc pana s-a fiert si orezul.
Am amestecat galbenusul cu smantana, am pus peste cateva linguri de supa fierbinte si am turnat sosul in oala. La final am potrivit gustul cu sare, piper, am adaugat usturoiul pisat si frunzele de patrunjel tocate marunt.
Ciorba de fasole verde am servit-o cu smantan.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu