vineri, 2 iulie 2010

Pulpe de pui la tava



Ingrediente:

  • pulpe de pui ( am folosit pulpe intregi )
  • 1 lingura mare de untura
  • 1 ceapa mare
  • 3 catei de usturoi
  • 50 ml apa
  • condimente: sare, piper, vegeta, condimete pentru carne de pui
Pulpele le-am curatat, le-am spalat bine, le-am sters cu un prosop de bucatarie si le-am crestat cu un cutit ascutit. Am condimentat carnea.

Am intins untura intr-o tava si am asezat pulpele de pui.

Am presarat ceapa taiata felii mari si usturoiul taiat felii. Am turnat si apa.

Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor aprox. 30 - 40 de minute pana ce carnea a fost moale, apoi am dat la o parte folia si am lasat inca 20 de minute pana ce pulpele au devenit aurii.

Am servit pulpele de pui la tava cu cartofi noi natur si salata asortata.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu