duminică, 9 mai 2010

Tort de fructe


Ingrediente pentru un tort foarte gustos si rapid (in mai putin de 1 ora tortul meu de fructe si-a ocupat locul in frigider) :
  • un blat de tort din: 4 oua, 2 linguri apa, 8 linguri zahar, 8 linguri faina, 1 lingurita praf de copt
  • 1 plic budinca de vanilie
  • 500 ml lapte
  • 3 linguri zahar
  • 2 portocale
  • 2 banane
  • 2 bucati kiwi
  • 1 plic gelatina transparenta
Blatul pentru tort l-am copt in tava mica de 34 x 24 cm.
Budinca de vanilie am preparat-o conform instructiunilor de pe ambalaj si am intins-o peste blat.
Am ornat tortul cu fructe taiate felii peste care am intins gelatina transparenta.
Se poate orna si cu frisca, chiar se asorteaza foarte bine, numai ca atunci nu se mai vad fructele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu