vineri, 12 martie 2010

Lapte condensat

Pentru realizarea mai multor prajituri si torturi am avut nevoie de lapte condensat, si deoarece nu am gasit in magazin, am preparat eu singura. Reteta este de pe blogul: doisiunsfertlamasa.blogspot.com


Ingrediente :
- 130 g lapte praf
- 40 g zahar ( 2 linguri )

- 60 g unt

- 60 g miere ( 3 linguri )
- 75 ml apa fierbinte
- esnta de vanilie


Mod de preparare


Untul l-am pus intr-un bol si l-am incalzit 5 secunde la microunde. Am adaugat zaharul, mierea, esenta de vanilie si apoi apa fierbinte, am amestecat pana s-a uniformizat compozitia si nu au mai ramas cocoloase. A urmat si laptele praf, am amestecat din nou.
Totul a durat exact 5 minute si am obtinut 300 g lapte condensat care l-am pus intr-o caserola pe care o pastrez in frigider pana la momentul folosirii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu