sâmbătă, 29 mai 2010

Pizza cu blat crocant




Ingrediente aluat (pentru 2 tavi mari):
  • 600 g faina
  • 25 g drojdie
  • 1 lingurita sare
  • 50 ml ulei
  • 200 g gris
  • apa calda
  • 1 lingurita zahar
Drojdia se dizolva in putina apa calduta amestecata cu o lingurita de zahar.
Se framanta aluatul din : faina, drojdia crescuta, sare, ulei, gris si apa calduta.
Se lasa la dospit 20-30 de minute.
Aluatul l-am impartit in 2 parti pe care le-am intins cu mana in 2 tavi mari unse cu putina untura.
Peste aluat am pus: sos de rosii sau ketchup, oregano, salam cu sunca, ceapa verde tocata marunt, ciuperci, porumb si mult cascaval.
Am lasat pizza la cuptor, la foc mare, pana s-a rumenit frumos cascavalul si blatul a devenit crocant.


Ideea cu grisul am vazut-o pe una dintre blogurile pe care le urmaresc in lista mea de bloguri, spre rusinea mea, nu mai tin minte exact blogul respectiv. Oricum, iese un aluat minunat dupa cum se vede mai jos :


Am gasit si sursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu