luni, 8 martie 2010

Cartofi cu kaizer la tava


Ingrediente:

  • 1 kg cartofi
  • 4 oua
  • 200 g smantana
  • 100 g cascaval
  • 200 g kaizer
  • 1 lingura pesmet
  • 2 linguri faina
  • 100 ml lapte
  • sare
  • piper
  • condimente pentru cartofi

Mod de preparare

Cartofii i-am fiert in coaja, i-am curatat si i-am taiat cubulete. Ouale se fierb tari si se taie si ele cubulete. Kaizerul l-am taiat cubulete si l-am prajit putin. Am uns o tava cu unt, am presarat pesmetul si am asezat un rand de cartofi, am condimentat cu sare, piper, condimente pentru cartofi. Am pus un strat de kaizer prajit, un strat de oua, apoi iar cartofi, condimente, kaizer, oua si la final cartofi. Peste ultimul strat de cartofi am turnat compozitia obtinuta din: faina, lapte si smantana, am presarat cascavalul ras si am dat la cuptor 30 de minute, pana s-a rumenit frumos cascavalul.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu